Termeni şi condiţii

Site-ul www.NaturalCareShop.ro (denumit în continuare şi „site”) este administrat de către SC ZEN VIBES SRL („societate”), având următoarele date de identificare:

  • Sediul social: Strada Izvorului nr. 22 S, Sat Tarlungeni, Comuna Tarlungeni, Judet Brasov.
  • CIF: RO35969987
  • Registrul Comerţului: J8/2883/11.09.2019
  • Cont IBAN: RO15BRDE410SV05926214100
  • Banca: BRD

Să intri în contact cu noi este uşor. Foloseşte oricare din coordonatele de mai jos:

Folosirea site-ului www.naturalcareshop.ro presupune citirea si acceptarea acestor termeni si conditii in totalitate. Serviciile de pe site sunt rezervate persoanelor peste 18 ani.

Termenii si conditiile de utilizare a site-ului se pot modifica fara notificare prealabila, orice modificare producand efecte incepand cu momentul postarii pe acest site. Accesand aceasta pagina de “Termeni si conditii”, puteti consulta oricand varianta actuala.

SC ZEN VIBES SRL isi rezerva dreptul sa schimbe, suspende, inceteze sau restrictioneze folosirea site-ului in tot sau in parte, in orice moment, indiferent de motiv si fara nicio notificare, Societatea neputand fi tinuta raspunzatoare pentru niciun prejudiciu adus persoanelor care utilizeaza acest site.

Continutul site-ului www.naturalcareshop.ro este proprietatea SC ZEN VIBES SRL.

SC ZEN VIBES SRL garanteaza utilizatorului acces limitat pe site-ul www.naturalcareshop.ro, in interes personal (efectuarea de comenzi online sau informare) si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul (incluzand text, imagini, elemente distinctive, etc), de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei SC ZEN VIBES SRL fara acordul prealabil scris al acesteia.

Conexiuni catre alte site-uri

Site-ul poate contine anumite conexiuni catre pagini de Internet ale unor terte parti. Prin accesarea conexiunilor catre alte site-uri va asumati raspunderea de a respecta termenii si conditiile ce guverneaza site-urile respective.

Prin acceptarea acestor termeni si conditii acceptati implicit faptul ca Societatea nu poate controla, in nicio masura, continutul tertelor site-uri. Prin urmare, Societatea nu isi asuma nicio responsabilitate fata de vizitatori cu privire la informatiile de orice natura continute pe respectivele site-uri.

Orice includere de link-uri spre alte site-uri este realizata pentru singurul motiv de a veni in ajutorul vizitatorilor site-ului si nu implica sprijinirea de catre Societate a materialului disponibil pe sau prin acele site-uri si nici vreo asociere cu operatorii lor. Vizitatorul acceseaza acele site-uri si le foloseste produsele si serviciile exclusiv pe propriul risc.

Nume (ID) utilizator

Unele functii ale acestui site impun inregistrarea prin selectarea unui identificator de utilizator (“ID utilizator”) si a unei parole unice, precum si prin furnizarea anumitor informatii personale. Daca selectati un ID utilizator pe care Societatea, prin propria sa libertate de decizie, il considera ofensator sau inadecvat, Societatea are dreptul de a suspenda sau sterge contul dumneavoastra.

Sunteti de acord:

  • sa pastrati confidentialitatea parolei dumneavoastra si sa accesati sistemul folosind numai ID-ul dumneavoastra de utilizator si parola dumneavoastra;
  • sa va parasiti contul la sfarsitul fiecarei sesiuni de pe site si sa anuntati imediat Societatea cu privire la orice utilizare neautorizata a ID-ului de utilizator si a parolei dumneavoastra. Sunteti in totalitate responsabil de toate activitatile care se desfasoara sub ID-ul dumneavoastra de utilizator.
  • sa oferiti societatii CNP-ul si/sau Serie/Nr. CI pentru emiterea documentelor fiscale conform Cod Fiscal. Aceste date (CNP-ul si/sau Serie/Nr. CI), vor fi folosite de Societate exclusiv pentru emiterea documentelor fiscale (Factura, Chitanta).

Societatea, prin exercitarea libertatii proprii de decizie si fara notificare sau raspundere fata de dumneavoastra sau de orice tert, poate restrictiona sau elimina ID-ul dumneavoastra de utilizator, respectiv sterge sau indeparta din site orice continut asociat cu ID-ul dumneavoastra de utilizator. Printre motivele unei asemenea eliminari se numara, fara a se limita la, perioade extinse de inactivitate sau de incalcare a prevederilor acestor termeni si conditii de utilizare a site-ului.

Procesul de comanda si retur

In urma emiterii unei comenzi prin intermediul site-ului, societatea poate solicita confirmarea comenzii de catre utilizator. Confirmarea se poate realiza telefonic si/sau pe e-mail. In cazul unei comenzi neconfirmate, ne rezervam dreptul de a anula comanda. Preturile afisate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi finale.

Pentru orice comanda inregistrata se poate solicita plata integrala in avans (inaintea expedierii comenzii) a valorii acesteia. Clientul este contactat telefonic si/sau pe e-mail folosind coordonatele inregistrate in comanda pentru a stabili modalitatea de plata agreata. Plata in avans se poate realiza folosind plata securizata cu cardul online sau transferul bancar in contul societatii. Dupa inregistrarea si validarea platii, comanda va fi expediata. In cazul in care clientul refuza plata in avans, comanda poate fi anulata.

Cu toate ca facem mai eforturi pentru acuratetea informatiilor de pe site, nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stoc, greseli de afisare, pret eronat sau derizoriu, etc.). Deoarece stocurile nu se sincronizeaza in timp real cu website-ul nostru, pot aparea discrepante intre stocul afisat pe site si stocul actual (produsul nu mai este disponibil). In aceste cazuri SC ZEN VIBES SRL va anunta clientul despre problemele aparute si va anula/ modifica respectiva comanda conform solicitarii clientului. Valoarea maxima a obligatiilor a SC ZEN VIBES SRL fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.

Sumele comenzilor platite online folosind metoda de plata cu cardul care sunt anulate ulterior de catre client sau de catre societate, din orice motiv, se vor restitui integral de catre societate. Metoda de rambursare a sumei platite online cu cardul este aleasa doar de catre societate si poate fi:
1) transfer bancar intr-un cont trimis de catre client in termen de maxim 3 zile de la anularea comenzii si primirea datelor valide pentru transfer
2) creditarea tranzactiei de pe card in termen de maxim 3 zile de la anularea comenzii, caz in care durata de procesare a creditarii tranzactiei – rambursarii – (durata pana cand banii se vor vedea efectiv in contul clientului) depinde exclusiv de procedura bancii emitente a cardului si a procesatorului de carduri, si poate dura pana la 60 de zile.

In cazul in care clientul demareaza procesul de retur, asigurarea transportului prin curier rapid in vederea returului cade in sarcina societatii doar in urmatoarele 2 cazuri: 1) pentru produsele expediate gresit (clientul a primit din greseala alt produs decat cel comandat) sau 2) a produselor defecte.

In restul cazurilor (clientul nu mai doreste produsul din orice motiv, a comandat marimea gresita, culoarea gresita, doreste schimbarea produsului cu alta marime/ culoare etc.) costul aferent transportului prin curier rapid va fi suportat de catre client.

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator, conform OUG 34 din 2014, art. 16 lit. e.

Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit. Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice alta comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor descrişi la retur. Practic nu se poate face schimb direct

Pentru comanda care a beneficiat de transport gratuit depasind pragul minim valoric pentru acordarea transportului gratuit conform politicii comerciale a magazinului (250 de lei), in cazul returului unui produs sau mai multor produse din comanda rezultand noua valoare totala a comenzii sub pragul minim de transport gratuit, societatea are dreptul sa retina taxa de transport aferenta comenzii (15 lei). In acest caz, dupa primirea produselor returnate se va rambursa valoarea produselor achizitionate si returnate, din care se scade taxa de transport de 15 lei.

Clientul poate beneficia de serviciul „Retur Gratuit La Orice Easybox” caz in care, dupa completarea formularului de retur si generarea PIN si/sau AWB colet retur, va trebui sa se deplaseze la oricare punct Locker EasyBox Sameday din Romania pentru a preda/ lasa coletul retur in sertarul alocat automat de catre sistemul EasyBox Sameday. Serviciul „Retur Gratuit La Orice Easybox” este un beneficiu oferit clientilor si nu ne asumam raspunderea pentru coletele intarziate, pierdute sau deteriorate pe perioada transportului. Pana cand coletul retur nu ajunge in posesia noastra nu se poate incepe procedura de retur si de rambursare a banilor.

Dupa predarea coletului retur in sertarul EasyBox Locker, daca in urma sesizarii clientului si/sau a verificarii AWB aferent coletului „Retur Gratuit La Orice Easybox” se constata intarzierea sau pierderea coletului, se va anunta firma de curierat (Sameday in acest caz) care va incepe procedurile de verificare si solutionare dupa normele si procedurile lor interne. Pana cand nu avem o solutionare finala din partea firmei de curierat Sameday in speta respectivului AWB nu se poate incepe procedura de retur si de rambursare a banilor.

Pentru produsele deteriorate returnate (folosite, murdare, rupte) clientul trebuie sa anunte societatea asupra starii actuale a produselor atunci cand initiaza procedura de retur. Chiar daca clientul nu comunica starea actuala a produsului care prezinta urme de utilizare, aceasta se constata de catre societate dupa primirea produselor returnate. Dupa primirea produselor returnate societatea are dreptul de a evalua pagubele si de a comunica clientului valoarea cuantificata a acestora intr-o suma de bani si de a rambursa partial contravaloarea produselor. In acest caz, se va rambursa valoarea produselor achizitionate si returnate, din care se scade valoarea cuantificata a pagubelor stabilita anterior.

Alte mentiuni

Prin acceptarea acestor termeni si conditii va dati acordul ca, in eventualitatea unui castig de orice natura, numele, imaginea dumneavoastra si natura premiului sa fie facute publice si folosite in scopuri publicitare, fara alte obligatii sau plati din partea societatii. Veti putea retrage oricand consimtamantul privitor la folosirea imaginii dumneavoastra de catre societate. Retragerea consimtamantului trebuie sa fie facuta in scris, sa fie expresa, explicita si sa fie adusa la cunostinta societati in timp util.

Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de Societate si colaboratorii sai numai in scopul declarat al acestui site. Datele personale vor fi folosite in scopul de a transmite informatii cu privire la produsele noastre, promotii, buletinele informative periodice, etc., precum si cu privire la produsele si serviciile partenerilor nostri.

Limitarea responsabilitatii

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) apartine in exclusivitate Societatii. De asemenea imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de prezentare, produsele livrate putand diferi fata de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc). Societatea nu poate garanta disponibilitatea stocurilor pentru produsele afisate, si acuratetea preturilor. Acestea pot fi eronate, din diverse erori tehnice si/sau umane. Serviciul este furnizat „ca atare“ si “in forma disponibila”.

SC ZEN VIBES SRL nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator.

Conciliere

In cazul in care aveti orice nemultumire in legatura cu produsele sau serviciile oferite de Natural Care Shop, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact pus la dispozitie pe site sau pe e-mail la adresa: [email protected] . Orice conflict aparut intre clienti si SC ZEN VIBES SRL se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care conflictul nu s-a solutionat pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, conform legislatiei in vigoare.

Paginile de „Plata, livrarea si returul„, „Confidenţialitate şi protecţia datelor personale” şi „Politica de utilizare Cookie-uri” fac parte integranta din termeni si conditii. Le puteti accesa mai jos:

Prin accesarea si folosirea site-ului, confirmati ca ati citit si acceptat acesti termeni si conditii.