Plata, livrarea şi returul


Livrarea

 

Transport gratuit prin curier rapid la comenzile de peste 250 lei.

Pentru comenzile mai mici de 250 lei, livrarea se poate face prin:

  • Curier rapid, taxa de livrare fiind de 15 lei (oriunde în România fără cost suplimentar)

Comenzile livrate prin curier rapid ajung la tine în 1-2 zile lucrătoare din momentul expedierii de către noi, şi comanda va fi livrată la uşa ta.

 


Plata

Poţi plăti comanda cum ţi-e mai la îndemână:

  • ramburs la primirea coletului
  • transfer bancar
  • plata online cu cardul, integral sau in 2 – 3 rate fără dobândă

Plata online cu cardul fără comision

Plata online cu cardul se face în condiţii de maximă securitate oferite şi garantate de platforma 3D secure, prin intermediul procesatorului de plăţi mobilPay. De asemenea, toate paginile magazinului online Natural Care Shop sunt securizate folosind SSL de ultimă generaţie.

Adaugă produsele în coşul de cumpărături, iar la finalizarea comenzii alege metoda de „Plata online cu cardul – Integral sau În Rate”.

Introdu datele cardului, iar după finalizarea cu succes a tranzacţiei vei primi pe e-mail dovada plăţii atât de la procesatorul Mobilpay, cât şi confirmarea de la noi.

Plata cu cardul în rate fără dobândă, fără comision

În magazinul online www.naturalcareshop.ro poţi să cumperi produsele tale preferate în 2 sau 3 rate fără dobândă, dacă deţii unul din cardurile de mai jos activat cu opţiunea de rate fără dobândă:

  • CardAvantaj – Credit Europe Bank
  • StarBT – Banca Transilvania
  • BonusCard – Garanti Bank
  • Alpha Bank

Pentru a afla toate detaliile plăţii în 2 sau 3 rate fără dobândă, intră aici.

Plata ramburs

Când te vezi cu agentul de curierat pentru primirea comenzii, achiţi contravaloarea comenzii.

Plata prin transfer bancar

După trimiterea comenzii cu plata prin transfer bancar, vei primi o confirmare din partea noastră care va cuprinde si detaliile necesare efectuării plăţii. Livrarea comenzii se face după validarea plăţii.

 


Returul

Beneficiezi de retur fără bătăi de cap în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Suntem 100% încrezători în produsele noastre. Dacă totuşi nu eşti pe deplin mulţumit, poţi returna produsul urmând 3 paşi simpli:

  1. Asigură-te că produsul este în stare perfectă (ambalaj original/ etichete/ sigiliu intacte, nefolosit, curat) Ambalați produsul corespunzător transportului, nu lipiți nimic direct pe ambalajul original al produsului. Acesta face parte integrantă din produs.
  2. Anunţă-ne de intenţia returului pe e-mail la adresa [email protected] şi aşteaptă răspunsul nostru
  3. Împachetează corespunzător produsul şi trimite-l către noi printr-o firmă de curierat la alegerea ta

    Info
    Adresa pentru retur este: SC ZEN VIBES SRL, Strada Izvorului nr. 22 S, Tarlungeni, Judet Brasov, cod 500427, Romania. Telefon: 0786288725

Contactează-ne cu încredere pe e-mail. Citim fiecare e-mail si mesaj primit şi depunem toate eforturile pentru a-ţi răspunde cât mai repede.

După ce primim returul, contravaloarea aferentă produsului returnat va fi restituită în cel mult 14 zile.

Pentru a evita eventualele neplăceri, ţine cont că:

  • nu primim colete expediate prin Poşta Română sau care sunt trimise cu ramburs
  • taxa curierului pentru retur care în sarcina ta
  • unele produse nu se pot returna din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă.Enumerăm câteva categorii, fără însă a ne limita la ele: chiloți, absorbante pentru alăptare, absorbante intime lavabile, șosete și dresuri, scutecele de înot, oliţe pentru copii, cosmetice, detergenti, etc
    Excepție: șosetele și dresurile se pot returna dacă nu au etichetele şi sigiliile (din ață sau plastic) desfăcute – deci nu au fost probate

 

Schimbul

Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de mai sus și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.

Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice altă comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor descrişi la retur. Practic nu se poate face schimb direct

 


Reclamaţii

Dacă sunt probleme în legătură cu comanda, te rugăm să ne contactezi în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea coletului. Vom găsi o soluţie pentru rezolvarea cât mai rapidă a acestora.

 


Cam asta este cu plata, livrarea şi returul pe la noi. Suntem deschişi la feedback, idei noi şi sugestii. De aceea te încurajăm să ne contactezi dacă vrei să ne spui ceva.