Returul şi schimbul


Returul

Beneficiezi de retur fără bătăi de cap în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.

Suntem 100% încrezători în produsele noastre. Dacă totuşi nu eşti pe deplin mulţumit, poţi returna sau schimba produsele urmând variantele de mai jos.

Pentru orice retur completează Formularul de retur disponibil aici

Pentru orice schimb cu serviciul „colet la schimb”trebuie sa ne scrii la adresa de e-mail [email protected] sau telefon/ WhatsApp la 0786288725 pentru a stabili detaliile.
Contactează-ne cu încredere. Citim fiecare e-mail şi depunem toate eforturile pentru a-ţi răspunde cât mai repede.

După ce primim returul, contravaloarea aferentă produsului returnat va fi restituită în cel mult 14 zile.

 

Condiții de retur

  • Poți returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lui.
  • Produsul trebuie să fie în starea în care l-ai primit: (ambalaj original/ etichete/ sigiliu intacte, nefolosit, curat)
  • Ambalați produsul corespunzător transportului, nu lipiți nimic direct pe ambalajul original al produsului. Acesta face parte integrantă din produs.
  • Produsul face parte din categoria celor returnabile. Vezi mai jos ce NU poți returna.

Dacâ în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.

Ce NU poți returna

  • Unele produse nu se pot returna din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă. Enumerăm câteva categorii, fără însă a ne limita la ele: chiloți, absorbante pentru alăptare, absorbante intime lavabile, șosete și dresuri, scutecele de înot, oliţe pentru copii, cosmetice, detergenti, etc
    Excepție: șosetele și dresurile se pot returna dacă nu au etichetele şi sigiliile (din ață sau plastic) desfăcute – deci nu au fost probate
  • Costumele de baie de pe care ai dezlipit sau îndepărtat sigiliul de igienă.
  • Voucherele cadou

 


Retur produse cumpărate online

Pentru retur completează Formularul de retur disponibil aici

Cum ajunge produsul la noi – ai 3 variante

Vezi mai jos detalii despre fiecare variantă:

1. Retur în orice Easybox Locker îţi este la îndemână

  • Contravaloarea serviciului de Retur în orice Easybox este de 15 lei si se vor scadea din suma banilor de returnat
  • Poti duce coletul la orice Easybox Locker ales de tine. Completează formularul de retur si vei primi instructiunile impreuna cu un PIN pentru a deschide un sertar Easybox.
  • Returul trebuie ambalat corespunzător.

2. Trimitem noi curierul la tine

  • Contravaloarea serviciului de ridicare produse retur este de 23 lei si se vor scadea din suma banilor de returnat
  • Completeaza adresa ridicare a produselor returnate in formularul pentru retur.
  • Ambalează produsul astfel încât să fie protejat pe perioada transportului. Nu lipi eticheta de curier direct pe ambalajul produsului.
  • Curierul va veni cu eticheta coletului deja imprimată și o va lipi pe pachet.

3. Retur prin curierul ales de tine

  • Achitarea contravalorii coletului retur cade in sacrina ta
  • Completează formularul de retur şi trimite prin curierul ales de tine produsele pe care doresti sa le returnezi.
  • Adresa pentru retur este: SC ZEN VIBES SRL, Strada Izvorului nr. 22 S, Tarlungeni, Judet Brasov, cod 500427, Romania. Telefon: 0786288725
Important:
  • Te rog sa folosesti un serviciu de curierat door to door, nu avem posibilitatea de a ridica produsele din alte puncte de livrare si ai grija sa nu depasesti termenul pentru retur.
  • Pentru a evita eventualele neplăceri, ţine cont că nu primim colete expediate prin Poşta Română sau care sunt trimise cu ramburs.

 


Schimbul produselor cumpărate online

Pentru orice schimb cu serviciul „colet la schimb” trebuie sa ne scrii la adresa de e-mail [email protected] sau telefon/ WhatsApp la 0786288725 pentru a stabili detaliile.
Contactează-ne cu încredere. Citim fiecare e-mail şi depunem toate eforturile pentru a-ţi răspunde cât mai repede.

Cum poţi face schimb cu alt produs – ai 2 variante

Vezi mai jos detalii despre fiecare variantă:

1. Trimitem noul produs catre tine prin curierat rapid, cu colet la schimb

  • Contravaloarea serviciului de schimbare produse este de 23 lei (se vor scadea din suma banilor de returnat, daca este cazul, sau poti achita ramburs)
  • Schimbul se poate face doar cu alt produs disponibil în stocul nostru în momentul solicitării
  • Serviciul de schimb se face prin „colet la schimb” – curierul va veni cu noul produs iar tu vei preda coletul retur
  • Dacă noul produs are un pret mai mare decat produsul returnat, ai posibilitatea achitarii ramburs a diferentei
  • Pregateste din timp şi ambalează produsul astfel încât să fie protejat pe perioada transportului. Nu lipi eticheta de curier direct pe ambalajul produsului.

2. Returnezi produsul care nu îl doreşti şi plasezi o nouă comandă

  • Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de retur și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.
  • Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice altă comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor descrişi la retur. Practic prin aceasta variantă nu face schimb direct.

Important: Dacâ în urma verificărilor produsul schimbat nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.

 


Returnarea banilor

Termenul de procesare al returului  este de 14 zile de când produsul ajunge la depozitul nostru și avem toate informațiile necesare returnării banilor.

Rambursarea banilor se face în funcție de modul de plată folosit la plasarea comenzii online. Dacă ai achitat prin:

  • Card pe site – rambursarea sumei se va face pe același card prin intermediul procesatorului de plăți. Suma va fi vizibilă în contul tău în funcție de tipul cardului și de contractul pe care îl ai cu banca emitentă.
  • Ramburs (la curier sau plata la Easybox Locker) – vom transfera banii în contul bancar furnizat de tine.
  • Voucher cadou – vom reîncărca voucherul si îl vei putea refolosi la următoarea comandă.

Lipsa informațiilor despre contul bancar (IBAN și titular) va întârzia efectuarea plății.

 


Reclamaţii

Dacă sunt probleme în legătură cu comanda, te rugăm să ne contactezi în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea coletului. Vom găsi o soluţie pentru rezolvarea cât mai rapidă a acestora.