Livrarea şi plata


Livrarea

Transport gratuit în România la comenzile de peste 250 lei prin Curier Rapid door-to-door sau EasyBox Locker.

Pentru comenzile sub 250 lei:

 Curier Cost Zile Livrare Cum pot plati la livrare?
GLS 15 lei Luni-Vineri

Numerar

EasyBox Locker 15 lei Luni-Sâmbătă*

Numerar / Card

 

Comenzile ajung la tine în 1-2 zile lucrătoare din momentul expedierii de către noi.

In perioadele foarte aglomerate (gen Black Friday) sau cu condiții meteo nefavorabile, acest termen poate fi mai lung.

*livrarea sâmbata nu este 100% garantată pentru EasyBox Locker.

 


Plata

Poţi plăti comanda cum ţi-e mai la îndemână:

  • plata online cu cardul, integral sau in 2 – 3 rate fără dobândă
  • ramburs la primirea coletului

Plata online cu cardul fără comision

Plata online cu cardul se face în condiţii de maximă securitate oferite şi garantate de platforma 3D secure, prin intermediul procesatorului de plăţi mobilPay. De asemenea, toate paginile magazinului online Natural Care Shop sunt securizate folosind SSL de ultimă generaţie.

Adaugă produsele în coşul de cumpărături, iar la finalizarea comenzii alege metoda de „Plata online cu cardul – Integral sau În Rate”.

Introdu datele cardului, iar după finalizarea cu succes a tranzacţiei vei primi pe e-mail dovada plăţii atât de la procesatorul Mobilpay, cât şi confirmarea de la noi.

Plata cu cardul în rate fără dobândă, fără comision

În magazinul online www.naturalcareshop.ro poţi să cumperi produsele tale preferate în 2 sau 3 rate fără dobândă, dacă deţii unul din cardurile de mai jos activat cu opţiunea de rate fără dobândă:

  • CardAvantaj – Credit Europe Bank
  • StarBT – Banca Transilvania
  • BonusCard – Garanti Bank
  • Alpha Bank

Pentru a afla toate detaliile plăţii în 2 sau 3 rate fără dobândă, intră aici.

Plata ramburs

Când te vezi cu agentul de curierat pentru primirea comenzii, achiţi contravaloarea comenzii.

Plata prin transfer bancar

După trimiterea comenzii cu plata prin transfer bancar, vei primi o confirmare din partea noastră care va cuprinde si detaliile necesare efectuării plăţii. Livrarea comenzii se face după validarea plăţii.

 


Reclamaţii

Dacă sunt probleme în legătură cu comanda, te rugăm să ne contactezi în maxim 3 zile lucrătoare de la primirea coletului. Vom găsi o soluţie pentru rezolvarea cât mai rapidă a acestora.